Tanganku dah mula mengatal menaip tentang jiwaku

Dimulakan dengan Bismillah.....

Harini aku dah gatal nak menaip balik. Utk first entry aku...aku nak taip mengenai apa itu AkU. The word can describe me is LOST. aku rasa aku ni hilang di alam fana ini...ntah la..pening kepala aku...arah tuju aku..pemikiranku dan keinginanku. aku just jalan tanpa ku tahu arah tujuanku. pergh...kacak tak ayat aku...bunyi cam poyo jek..tapi tu la keadaan aku sebenar....

dari kecik aku diasuh, diberi makan, diajar, tp aku tak paham la apa itu hidup di dunia ni sebenarnya....diberi nyawa...diberi makan...tidur....bergerakk..dan macam macam la...aku tau...ada jawapan untuk aku nya persoalan..tapi korang paham ke maksud tersirat dan tersurat....kalau setakat paham je camtu je aku pun tau...tapi dari sebalik sebenarnya jawapan tu kita sebenarnya dihijab....bagi aku la...nak tau maksud sebenar kita kena selak hijab tu..baru la kita tau apa disebalik hijab tuu...

mungkin aku pernah selak skit..nampak jugak tapi samar...dan aku kembali dihijab balik...alhamdulillah kerana aku pernah merasai nya...tapi biasa la manusia ni ada penyakit...penyakit yang semua orang ada.. iaituu penyakit LUPA...

Mungkin korang tak berapa paham maksud sebenar aku..tapi takpe...mungkin korang akan paham nanti...atau mungkin korang paham dan korang pun taktau apa jawapan yang sebenarnya disebalik jawapan yang sedia ada...pada yang dah tau tu alhamdulillah untuk anda...berdoa la supaya orang lain yang mencari jawapan disebalik jawapan itu berjaya mengetahui nya..ok adioss

Ulasan

Catatan Popular