berat sebelah????!!!! (BULLSHIT)


teringat aku masa aku tengah dok baca www.bharian.com.my kat komputer slalu aku lepak kat tempat kerja aku(limavady)....time tu aku tengah baca pasal politik...pastu ada la member Aku yang dah tua tak tua sgt la....namanya Gerrard. Dia terlihat aku membaca , dan bertanya " perdana menteri korang Abdullah badawi kan?"(dia tanya dalam b.i sebenarnya) aku cakap "ye"...pastu dia kata " TAIK LEMBU(BULLSHIT)" pastu aku jadi blur.....dalam hati asal lak mamat ni.....pastu aku tanya "kenape ko ckp camtu" dia ckp time dia dok sana(J.B Malaysia)...semua surat khabar muka depan semua MUKA PAKLAH.....dia kata kalau kat sini(U.K) takleh(illegal)...dia ckp tak adil.......pastu owh ..baru aku paham...apsal dia kata bullshit...sebenarnya aku pun tak perasan benda tuu...tapi sekarang aku rasa betulla .....baru aku perasan kat slot "permatang pauh" semua berita sebelah kat Bee End...serius...aku bukan sokong mana-mana ......tapi macam tak bes la pulak....maksud aku...bukan berita yang dikeluarkan tak betul cuma takut tak 100% betui....takut ditokok tambah..tu je...aku belah pakatan pun aku tak sokong.....sekarang ni MALAYSIA DALAM DILEMMA...kita tengok apa akan jadi nanti....

Ulasan

Adexx Boxx berkata…
emmm tak berapakalispeluru anda tulis ek...hehehehe no hal...ur blog....

emmm betul la pa yang anda tulis...memang berat sebelah n double standard..tak kisah sokong mana2 rakyat malaysia kebanyakkannya dah cerdik..cuma apa bila di perbodohkan sedemikian rupa, rasa nak sokong pun boleh tak jadi...

pa2 pun kita tunggu apa nak jadi esok...

PKP
pentakde berkata…
..ya MALAYSIA DALAM DILEMMA....aku rasa depa ni buat main dengan MALAYSIA...

Catatan Popular