- otak ku di angkasa -

pagi bangun pukul 1 ...tido balik....bangun kol 2..tido balik... bangun kol 3 tido balik..bangun kol 4...tido balik...bangun kol 5....tido balik bangun kol 6 tido balik...

aku pun taktahu aku bangun kol bape sebenarnya..heehhehe...aku bangun banyak kali da semalam...

kol 7 turun sarap..cam biasa ..tapi aku amik lebih kentang....lain aku tak amik...ngan fresh oren...
selesai terus ..berasap.

gerak ke "penjara 8 jam"....harini aku ...aku telah lakukan betul2 apa yang aku perlu buat dipenjara tersebut walaupun takde pape sangat ponnn sebenarnya....rehat tiga kali untuk berasap dan meneguk......

sampai tempat beradu....curi sambungan untuk berlayar....kemudian.....peneman-peneman dunia mengajak aku join diorang nye jamuan.....urghhhh......alhamdulillah....then..

duduk berasap sambil membuka telinga untuk celoteh orang tua stylo even tak tua sgt....tapi syiokkk kita membuka telinga......kekadang....aku telah diaduk menjadi bahan oleh orang tua stylo...biorkan je....layannnnnnnnnn

then orang tua stylo blah bersama-sama peneman dunia nya...tingal la aku dengan bro abang...kekeke....asal aku pangil bro abang ek....asalkan boleh jee...berforum kami berdua dan aku pon blah ke tempat beradu...

dan sekarang ............kutaipblogkudi..........pandai pandai la korang sambung sendiri....

so adios

p/s: otak ku diangkasa biarpun badan melayang didunia....

Ulasan

Catatan Popular