mind and heart---aku seorang psycho---

Otak: salam bro...ape cher?

Hati: cam biasa la.. bosan ..sunyi..

Otak: aku pun sama blur..blur..blurr...

Hati: ko takpe..boleh melencong sane sini..aku?

Otak: ala rilek ar..nanti ada la penyeri tu

Hati: ermm...entoh la malas aku nak pikir..kang ko gak yang sakit

Otak: aku sakit takpe bro..jangan ko yang sengsara nanti

Hati: tu la...dah nasib badan...nak wat camana...

Otak: takkan takde yang berkenan

Hati: ada la sorang..tapi ntah la macam taknak je

Otak: ek eleh..ko tak try....

Hati: dah try intro dah...tapi dia cam takleh blah je ngan aku..

Otak: owh....erm...so camne sekarang..

Hati: erm..entah la nasib badannnn.....

Otak: Dunia Semua Niii......

Hati: hermmmmmmmmmmmmmmm

Ulasan

Adexx Boxx berkata…
hehehehe...
ooo patut la...hehehehe...ala hati suh la otak guna kepintaran nak tackle awek tue..kang dapat gtau aku noo!! kita celebrate!
Estella berkata…
ooo..kau buat blog br xbitau ya?napa xhebahkan?sbb soal hidup,hati dan perasaankah?aku linkkan ke blog aku,ok?
pentakde berkata…
cikala: boleh, boleh...

PKP: ish..susah woooo
Adexx Boxx berkata…
ni apa yang susah pen oiiii
aku bg sokongan padu nie...
hehehe boleh kita ajak cik kala celebrate skali...ke 'dia' sudah berpunya???!
pentakde berkata…
pkp: bukan susah.maleh. dah nak pk..jual mahal da..

Catatan Popular