membaca dengan mata hati....

Its my first time i bought a novel book....hehehe tak pernah aku beli buku novel...tetibe je rasa nak beli td...sebab sebab aku beli adalah

1. teringin sangat nak baca novel.
2. mungkin boleh hilangkan boring aku time naik kapal terbang kertas nanti
3.kendian citenye bukan pasal bunuh bunuh la dan ape kejadahnya lagi
4."it was as if his eyes were awake, and the rest of him still slept" perghh ayat die cam bes je
5."read this stunning novel and you will feel the hairs on the nape of your neck rise"..ayat yang menyebabkan aku excited nak baca....poyo jerk...
6.nak improvekan b.i aku yang terabuq ni (kakkala yang yg berkata begitu)


hahaha sebenarnye aku saje je nak try bace novel...tahun bile punya novel pun aku taktau...aku main beli je..agak agak cam bes ..tangkap terus...tapi takpe acu cuba try test je ...lagipun aku belum start bace lg..tunggu mood datang...

so adios


salam

Ulasan

Estella berkata…
adakah nama aku di"mention"kan dlm entri ini??kekeke..

blk nnt bg aku pnjammmmmmmmmmmm!

wehh..hg flight bila arr?tlg cr kt aku the satanic verses..buku kontroversi-klasik salman rushdie..klu sempat la..
Aishahtur berkata…
emm, mcm menarik nih. : )
Adexx Boxx berkata…
belum baca...esok pinjam kat library!

Catatan Popular