M4L4Y514 0wh M4L4Y514

MALAYSIA OWH MALAYSIA APA DAH JADI...
aku bengang betul la kat "tinted tinted" celupar nii....mungkin korang pernah dapat email pasal "tinted tinted" ni ada tulis surat ke Tuan Pentadbir Tanah Hulu Langat. Ni memang penghinaan kat orang islam melayu..macam la dia dan bini dia bagus sangat...

pendapat aku kalau betul dia sakit hati kat goverment jangan salah kan melayu dan islam. dalam surat tu "tinted tinted" tersebut telah menyatakan mereka berpelajaran tinggi dan berjaya dalam perniagaan diorang. "tinted tinted" tersebut marah kerana diorang dipandang rendah oleh pegawai pegawai kerajaan pejabat tanah hulu langat kot. tapi jangan salahkan melayu islam semalaysia. belajar pandai- pandai pun tak guna kalau fikiran singkat.

Aku malas nak letak sini surat tu nanti kata aku ra*** pulak. aku taknak la camtu...sebab dua ekor ni yg lain di persalahkan(walaupun ada ramai cam diorang ni). Aku pun bukan bagus sgt. tp LU PIKIR LA SENDIRI. adiossss.

Ulasan

Catatan Popular