it's me myself and i (blur)

pagi-pagi kawan2ku telefon dari bilik hotel..kejutkan aku sarap...tapi aku tak turun pun...terima kasih kepada en.zul dan en.hasrul kerana mengejutkan aku.....aku rasa malas sangat nak turun sbbnya aku pun taktau........hari hari kalau sarap.....telur, roti bakar, kentang tiga segi, air fresh oren(air yang aku suka) dan sos tomato(adeh ni yang lemah ni) ....hari hari sama saja(yalaaa benda lain dah di disablekan takleh makan)....tapi takpe asalkan boleh makan sudah...

lepas depa sarap...en.zul mai bilik aku dan cam biasa dia akan mengkodeh friendsternya ....dia tawarkan aku nak beli laptop aku...aku bukan apa ....laptop aku ni dah tak beroperasi dengan elok macam aku beli dulu... maybe dia segan sebab asyik pakai laptop aku ja...aku sebenarnya tak kisah pong....mungkin dia tgk muka aku macam selengaa ni, dia ingat aku pikiaq bukan bukan kot sbb dia main laptop aku...dak aihhh...aku sebenarnya time tu dok pikiaq benda lain...

Tengah dok baring atas tilam sambil melihat en.zul mengkodeh friendsternya..aku terpikir sesuatu...."aku rasa aku perlu melakukan perubahan besar dalam hidup aku"...tapi aku taktau apa benda kah yang aku nak wat ..hati aku tak senang harini.....terus jadi blurrrr........aku rasa nak wat ni tak kena..nak wat tu pun tak kena....blur dan terus blurrrr


harini banyak benda yang tak bes berlaku...semua ni dugaan kot...biar la..dah biasa...simpan jela dalam "peti box"...dan masih ada masa lagi sebelum esok..jadi aku perlu hadapinya jua..sebab selagi udara masih ku sedut...selagi tu aku kena menghadapinya...perghh ayat......

salam and adios

Ulasan

Catatan Popular