London bridge falling down and siratul mustaqim

salam...

adehhh...asal aku leh tengelam lak semalam...hampeh je....i should not be like that...ahhh persetubuhannn
but today i fully recover...

harini aku bangun pagi ...basahkan diri, sarung-sarung terus ke penjara 8.5jam, sampai je, sarap air tea 'o' and hacks(hahahaha....ada ke sarapan camtu,janji boleh je)sambil sembang satu, dua dan tiga...naik atas reportkan diri....

turun bawah dengan shortcut...terus ke bilik bedah...standby barang barang untuk pembedahan yang tertanguh sebelum cuti( tu la kan dah berlambak dah keje)...damnn it..

pembedahan bermula tapi hanya separuh je siap dikala tibanya waktu lunch...tapi agak awal lunch aku arini...hehehe...berjumpa dengan para-para dokter dan dokter pakar dan terus bergerak ke port ANDO untuk mengisi perut dan berbicara pasal isu politaik dan isu "ilmu itu perlu diteruskan untuk nafkah kehidupan"...

cukup masa naik atas dan membuat pelayaran pencarian sumber maklumat bersama dokter dan dokter pakar mengenai "ilmu itu perlu diteruskan untuk nafkah kehidupan"....arghh so expensivee....tapi aku peduli apa...i need to have it..at least aku ada..huhuhu

selesai sumber maklumat...continue pembedahan yang tertangguh untuk pesakit 1 dan pesakit 2. selesai je untuk pesakit 1 dan 2....tiba tiba...satu bahagian di pesakit 2 ada problem...time tu jugak dia nak sakit ..adehhh...cuba time malam ke..kan senang sikit..hehehee...dan dengan perasaan tanggungjawab yang ada...aku tetap menolong dokter-dokter syif untuk menyelesaikan masalah pesakit 2..alhamdulillah selesai...terus berjumpa dokter dan dokter pakar...untuk minum petang dan pulang ke teratak kayu aku....

samapai je ke teratak kayu ku...terus je aku membuat pelayaran di lautan maya...check dalamkotak...ada 18 e-surat...ada yang spam, ada yang notice, dan 2 e-surat yang ditunggu-tunggu...lepas membalas apa yang patut...aku melakukan gerakkan hati yang panas...adeh it happen again..."sori"

agak letih dengan pembedahan-pembedahan dan akitiviti harini..aku terlelap selepas magrib tadi dan aku terbangun kerana ingin berjumpa sesorang tapi apakan daya, akhirnya berakhir dengan ku taip blog ku di blogspot .....ermm....inikah kehidupan?... but at least i still can breathe, thanks God....

Ulasan

Catatan Popular