JUJUR VS KURANG JUJUR ( lover )

salam

LELAKI.......aku=lelaki, perempuan= seorang insan yang memerlukan kejujuran(tapi tak sume) ......
JUJUR dalam kata lain jujur: lurus, ikhlas, tulus, rela, sadik, bersih, taat, setia, patuh, terus terang;
kenapa seorang perempuan memerlukan kejujuran...ini adalah kerana "seorang perempuan itu akan memrlukan kejujuran drpd seorg lelaki,apabila dia sudah merasakn syg yg x berbelah bahagi lg pd lelaki itu dan dia taknk ade ape2 onar lagi yg bole mengganggu perhubungan itu .memang mcm mengongkong, tapi itulah wanita"(ini adalah jawapan dari seorang perempuan yang aku baru kenali).....

aku nak tulis panjang sebenarnya tetapi apa yang aku nak sampaikan terlalu panjang..iaitu persepsi jujur untuk wanita dan lelaki...memang panjang...takut aku merepek kerepek gila kentanggggg...jadi dengan ini aku ringkaskan je la ek

persepi jujur bg lelaki terhadap wanita
seorang lelaki perlukan kejujuran terhadap wanita dari segi keikhlasan hati, kebersihan diri dan ketaatan. dan dia perlu tahu segala apa yang terjadi dalam hidup seorang wanita itu semasa ia belum mengenalinya kerana ia penting bagi membuat keputusan untuk hidupnya sendiri.

persepsi jujur bg perempuan terhadap lelaki
memerlukan segala kejujuran perasaan terhadap diri mereka sendiri kerana tidak mahu segala onar yang boleh mengakibatkan hubungan menjadi malap atau hilang. dan tidak mahu kejujuran itu berbelah bahagi(maksimum bahagi 4) hahahaaku malas nak ulas tentang bahagi empat ni...

untuk kurang jujur pula....itu la yang akan terjadi jika hati dah pudar...macam lagu rossa...tp tu kalau dah dikategori sudah "declare" ..kalau yang belum declare tu...lg la complicated nak cite tp aku nak ulas gak skit...tu depend kepada sejauh mana tahap pengenalian terhadap kedua-dua pihak...kalau dah tahap gaban baru declare tu tak lama lagi kawen la tuu...hahahaha tp jika tak jadi(jadi kawen ka jadi couple ka jadi hantu ka tak kisah la jadi apa pon) lepas mengenali secara mendalam(dalam pada masa yang sama memerlu waktu yang panjang).....mungkin salah satu pihak yang akan jadi "puntianak" kerana apa yang diharap tidak tercapai...so nasihat abe ni kat demo sekalieee....jange bermain apii takuk terbaker tangeeee.....letakkan ditempat yang betul dan bukan bengkok ok... kekekeke

p/s: aku dah tahap mana ek...tahap cipannn kottt...cipan pon belum tahap aku lagi hahaha...

adiosss

Ulasan

Catatan Popular