Llighting Trail Nite With ACAG or ACAB

The story



















Tengah on da way nak balik malam tu , aku ajak la dua mamat ni stop depan MPJB punya bangunan sbb aku nak try wat lighthing trail. baru habis snap dua gambar tetibe kete polisss daaaa masuk.....tapi diorang ok la... ..nice.....termasuk ni dah kali kedua aku kena mcm ni...first time tu ngan Halim depan Jusco tebrau..tapi polis yang first aku kena tu memang kurang ajar skit(ada dua orang tapi sorang ja yang kurangjaq...aku rasa baru jadi polis kot nak tunjuk lagak....muka muda lagi...yang sorang lagi cool sbb dah veteran dah..)
So malam tu memang dah rutin depa round round situ dan akan ambil no IC ngan nama kot kot la ada kes ka...sbb kaw skudai ni slalu port port perembat motor buat kerja kat kaw ni...waktu aku kena kat jusco pon sama gak kena amik IC ngan nama....tapi kalau kita tak buat salah apa nak takut.....betui tak(tui tui tui)

tapi waktu depa dok tulis2 tu sempat lagi aku snap pic depa dengan berlatar belakangkan lighting trail...member aku sorang tuu dah garu kepala daah...maklum la baru first time kena tahan polis kekeke...ok adios salam

Some photo from my cam




















Catatan Popular