Who want to be my FUCK...(BAGI AKU)

Something happen today, tetibe je...soalan bertubi2 datang.....erm...for me wateva la. dunia......friend is like FUCK. Friend U Can Keep. but if u cant take care of ur friend...so just be "frennn". mungkin ayat aku nampak ganazzzz...tapi "BG AKU LA" if ur minded asyik pk negatif je...memang tak kemane la jawabnya.....jgn amik hati apa yang aku tulis kat sini.....life ni ada baik ada buruk...ada kat atas ada kat bawah....jadi....lets make our life bermakna dari takde makna(aku tujukan kat diri aku jugak ni)...aku tak kisah pon apa2 yang berlaku....kalau baru kenal someone tak sampai dua tiga bulan@ dua tiga tahun...hope dont judge that people too fast k. ada orang senang sangat mengubah tabiat dia....ada jugak dari kecik sampai besar tabiat dia samaaaa je...so manusia ni mcm mcm ada... Ada cara nak judge orang, bagi aku senang je...walaupun jika seseorang yang aku tak suka(tak suka dalam konteks ini ditujukan khas kepada nafsu) skalipun...Firstly ask ur self why it/he/she/wateva la become like that? then pikir dengan cara positif dan logikalnya sebanyak mungkin kebarangkalian yang anda boleh pikirkan..jgn pikir sekali je...pikir kalau boleh sejuta kali.......tapi sampai last2 pon takde dapat positif nye gak....yang cuma tingal negatif....so maksudnya tu, memang negatif dalam kepala otak kita tu betul la kot...(yang ni bg aku la...kalau korang rasa salah jgn ikut)....tapi even benda tu negatif... kalau boleh diamkan je....benda mcm ni kekadang take times skit utk mendapat gambaran yang sebenar.....walaupun lastly yang tingal hanya negatif...tp bg aku tak semestinya negatif tu betul jugak.....sbbnya adalah

BG aku manusia ni tetap tak nampak sesuatu yang sepatutnya diorang nampak..termasuklah diri aku jugak....kalau ada orang tanya aku apa benda yang tak nampak tu...AKU PUN TAKTAU NAK JAWAB CAMANA....peace


Jangan ingat benda yang anda tahu orang lain tak tahu....kalau Allah nak kasi tahu, kun fayakun je dah jadi......



p/s: sorry la tetibe je arini aku rasa nak merepek kerepek yang tak semestinya betul dan tak semestinya salah..lu pikirrrrr la sendiri...cewahh...sape yang taksuka aku takleh nak wat pa la...sbb ni blog aku...SUKAHATI AKU LA( tp still ada hadnya )...heheheh peace...

Ulasan

Catatan Popular