RAYA ATAU KERJA RAYA

salam kembali

dah lame gua tak update ini punya blog...sori la sebab sibok gile ngan kerja...ni pun curi curi masa beb nak update....raya pertama dan kedua tak dapek den meraso kenikmatannyo...sebab kawe keno kejo....sidak sik berik kamek cuti raya...memang depa jahat betoiii....kekekeke

tapi aku tetap balik raye...pada raya ke3...alhamdulillah..sampai jugak..raya ketiga habis je keje...aku terus balik standby barang tunggu kawan datang ambik aku hantar airport..dari senai ke lcct then lepak 6 jam kat sane...perghhh memang mengantuk gilerrr(keje malam beb)..nasib baik ada peneman aku ....kalau takde die...memang mati kutu...dapat gak aku layan komik friendster dan bebo...sampai je kat airport kepala batas...aku terus gerak p umah rangga...dia ada wat kenduri ....layan makan..baru la aku balik rumah..

sampai je rumah..aku tak sempat mandi terus bummmmm....sampai pagi esok...bangun siap siap.... terus ke kenduri kawan aku en.gangster..lepak sane sampai petang..then balik ambik adik aku terus hantar dia kat MRSM....then balik siap mandi-mandi aku mak aku dan bapak aku terus pergi beraye ke rumah kakak aku..balik dari sane hantar mak ayah aku....rilek jap sembang ngan kakak ngan abang ipar aku lg satu..then kuar jumpa member sekolah aku...lepak sampai lebih kurang kol 2 then balik rumah layan adik aku ngan bapak aku isi borang instep untuk adik aku..then tgk tv....mate ngantuk then buum mmm..

bangun mandi makan ngan family aku..then p sembang ngan sepupu sebelah rumah..magrib balik...lepak main gitar sembang2...then kuar minum ngan kawan aku sampai kol 1 .30...sampai je rumah aku update borang instep , submit dan sekarang aku tengah update blog ni.....

hahaaahhah.....tunggu next time pulak cite....salam dan adios

Ulasan

Estella berkata…
Ni tentatif program ka apa?mana kau menghilang?
pentakde berkata…
ada ada....cuma bz ngan hal penjara 8.5 jam

Catatan Popular